środa, 26 lutego 2014

UWAGA , UWAGA NO I JESZCZE RAZ UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

Moje słodkie , kochane , cudowne na świcie KOCIAKI ! <3
OD DNIA DZISIEJSZEGO NA TYM BLOGU BĘDĄ ROZDZIAŁY W DNIACH :


  • ŚRODA
  • PIĄTEK
  • A NO I W GODZINACH 17-21 :3
Pasuje ?
Dla mnie OK = Jeśli chcecie w same - PIĄTKI ?
To od was zależy ? 
PISZCIE W KOMENTARZACH <333
SORRY ZA SPAM ;3 ♥
KOCHAM <333
********************************************
Słuchajcie ! ;p Wiem .. nic nie zrobię ... Że tylko w ŚRODY I PIĄTKI .. ALE W ŚRODY MAM LEKCJE DO 14 I spokojnie mogę napisać :> A w piątek ? no weekend i dopiero mogę napisać ..
WIĘC WYBACZCIE ŻE TYLKO W TE DNI -,-" WYBACZYCIE ;X
aaa Może macie takie cos jak Twitter ? to mój -->

@LooVe_1D


1 komentarz:

  1. Niestety nie mam Twittera.
    Szkoda, że piszesz tylko w te dwa dni, bo opowiadania są genialne C;

    OdpowiedzUsuń