środa, 12 lutego 2014

Rozdział : 10

- Nie nie mamy .. - powiedziałam wstając z ławki .
Kierowałam się do szkoły . Co chwile odwracałam głowę czy Mike idzie za mną . Całe szczęście nie szedł . Nie mam ochoty z nim rozmawiać . Po tym co zrobił ? Kto by chciał z nim gadać ? Kto? On ... chciał mnie po prostu zgwałcić ?! I ja go mam nazywać Przyjacielem ?! Go? Nienawidzę Go ! Nienawidzę ...Miałam już go dosyć .. Jeszcze on ćpał? To jest lepsze ? ON ĆPAŁ ! Znam go dobre parę lat a tak na prawdę nie wiem o nim nic ? Nawet mi nie powiedział , że bierze używki? Owen w moim świecie nie Istnieje . Otworzyłam duże drewniane drzwi i byłam w środku budynku szkolnego . Szłam jasnym korytarzem mijając mnóstwo nastolatków . Parę minut później znalazłam przyjaciółkę , która siedziała na parapecie .
- Co chciał ? - powiedziała wpatrując się w okno .
- Nie wiem .. Po prostu chciał mi coś wytłumaczyć ... A on już nie ma co .. - odpowiedziałam również patrząc się w okno i zarazem pacząc na Mike , który cały czas siedział na tej samej ławce .
- On nie jest już naszym Przyjacielem . - powiedziała dziewczyna wstając i kierując się na lekcje .
Miała racje nie jest . Koniec naszej przyjaźni . Po kolejnej lekcji poszłam do Mike'a , który dotrzymywał towarzystwa Alice . Spojrzałam na niego i on już wiedział dobrze , że chce pogadać . Weszłam do szatni i czekałam , aż chłopak dołączy .
- Co jest?
- Mike ta cała sytuacja .
- Jaka?
- No , że ćpałeś ... próbowałeś mnie zgwałcić ..
- Głośniej kurwa ! Niech mnie jeszcze z szkoły wypierdolą . Ja Cię nie chciałem zgwałcić .. Wybacz ale tak miałem po narkotykach .. Chciałem się najwyraźniej zabawić i tyle .
- Jesteś dupkiem Kurwa ! Powiedziałeś mi to w twarz .. Dzięki . Kurwa . Dzięki ..
Wkurzyłam się i szłam śpiesznym krokiem do przyjaciółki . Nagle wspomniałam sobie o czym chciałam tak w ogóle porozmawiać z chłopakiem . Zatrzymałam się i wróciłam to Mike opartego o ścianę .
- Aa . zapomniałam . Koniec przyjaźni .
Odwróciłam się na pięcie i biegłam do Kate . W oddali usłyszałam słowo " Kurwa" i mocne walnięcie w jedną z szafek .. Ojej czyżby się wkurzył? Mógł o tym wcześniej myśleć . A on tylko to spierdolił w jeden dzień .. Nawet nie ? w godzinę albo dwie .

~~~~~~~~~~

- Do zobaczenia - powiedziałam przytulając dziewczynę na pożegnanie . 
- Pa kochanie - odpowiedziała dziewczyna . 
Minęła godzina 14.00 . Nareszcie można wrócić do domu . Tęsknie trochę za błękitnymi oczami .. Za jego słowem " Księżniczka " .. Po prostu za całym Nim .. Co ja się tu oszukuje tęsknie cholernie Bardzoo . Szłam ulicami Londynu idąc do domu . Po drodze wpadłam do kawiarni kupić kawę na wynos , której pragnęłam od początku dnia . Moje kroki są dosyć szybkie i w ten sposób wylałam ciepłą kawę na rękę .. - Cholera - powiedziałam pod nosem . Musiałam się zatrzymać i zaczęłam szukać chusteczek , żeby wytrzeć wylaną ciecz . Następnie podeszłam do kosza i wyrzuciłam brudną chusteczkę i ujrzałam w jednej z ulicznych zakamarków Mike z jakimś nie znajomym chłopakiem . Obok tej ulicy był butki i udawałam , że niby podziwiam wystawę a między czasie podsłuchuje ich rozmowę .
- Słuchaj masz tu ....
- Jakie ?
- Kokaina? A co myślałeś?! ..
- Nie no okey .. To strzałka Stary .
Usłyszałam , że się żegna , więc ruszyłam dalej , żeby się nie skapnął , że wszystko widziałam i słyszałam .
Przeszłam na światłach i weszłam w duży zielony, liściasty Park , przez który chodzę do domu - na skróty . 
Nagle poczułam jak ktoś ciągnie mnie za rękę po czym ja puszczam z ręki kubek kawy a ta osoba przyciąga mnie do drzewa . 
- Co ty sobie myślisz , że cię nie widziałem ? 
- Kurwa Mike .. Zostaw mnie w spokoju . O co ci chodzi?
- Udajesz idiotkę czy nią jesteś ? No a kto stał koło butiku jak Ja załatwiałem interesy? Hmm?
- Jesteś jebanym Dilerem . 
- Ciii.. 
- Co cicho?! Co cicho!? Mój własny przyjaciel jest - Dilerem !? Nie mogłeś mi tego powiedzieć ? Bym sobie z tobą dawno dała spokój ! 
- No właśnie dlatego !? Tylko nikt nie ma o tym wiedzieć Nawet Kate !.. Bo możesz źle skończyć Mała ..
- Ta jasne ..Tylko ,że ja przed swoimi przyjaciółmi nie mam tajemnic i ona o wszystkim wie . 
- Kurwa .. A co do Horan'a trzymaj się od niego z daleka . Jasne?
- Co ty mój ojciec? A jak ci teraz powiem , że z nim jestem ? to co?!
- Nie rób tego .. Jesteś nienormalna ?!
- Mogę robić co chce?! i z kim chce !
Podniosłam kawę i pobiegłam do domu .. Parę minut biegania robi swoje .. Miałam lekką zadymkę, ale małą . Weszłam do środka domu , w którym nikogo nie było . Cisza . Udałam się na górę do swojego pokoju. Od razu rzuciłam się na łóżko myśląc o tym wszystkim. Coraz więcej i coraz gorzej się dzieje w moim życiu .. Kolejna szczęśliwa wiadomość , że Mike mój były przyjaciel jest DILEREM . Nadal nie mogłam w to uwierzyć . Spojrzałam na iPhone i ujrzałam 2 wiadomości od Niall'a :
1..- Hej księżniczko ;* Jak tam? Jutro się wieczorem widzimy .. Pasuje ci około 18-19 ?
2. Księżniczko? Coś się stało ? Odp.? Hallo!?
Nie chciałam zamartwiać biedaka , więc odpowiedziałam mu : Hej ;* no spoko nawet ... Pasuje, pasuje . Będę czekać PS. Tęsknie :c
Parę sekund później dostała odpowiedź : Uf.. żyjesz ! Ja też i to cholernie :c Kocham Cię , popiszemy później :3
Nie wiem czemu ... Ale .. Coś na prawdę czuje do niego .. Jak zaczynam tęsknić za obcym chłopakiem .. To naprawdę się zakochałam .. Może powinnam dać mu szansę ? Najpierw wykonam telefon do mojego osobistego psychologa . Wystukałam numer przyjaciółki .
- Hej kochanie coś się stało?
- Musimy pogadać wbijesz?
- A o czym o kim?
- Niall .. Mike?
- Za 20 min jestem . 
Nie zdążyłam powiedzieć " OK " , ponieważ przyjaciółka się pierwsza rozłączyła . Ogarnęłam trochę pokoju , później poszłam zrobić już kawę . Parę minut później do mojego domu weszła Kate . 
- No jestem ..! 
- Chodź do kuchni .
I tak uczyniła weszła do kuchni i usiadła przy stole .. Podeszłam do niej i również usiadłam na krześle oraz postawiłam przed nią kubek ciepłej kawy . Sto myśli : Powiedzieć ? Nie? Tak ? Mike mi groził ? Niall ? Tęsknię za nim ? Kocham go ? Zwariowałam? Owen Dilerem ? Interesy ? Matko nie mogłam tego wszystkiego już ogarnąć .. Zaczęłam od byłego przyjaciela .
- Idę do domu . Nie? No i kupiłam sobie kawę i ją wylałam na lewą rękę i musiałam wytrzeć rękę .. Spojrzałam na jakiś zakamarek , w którym ujrzałam Mike i chłopaka - nie znałam go . 
- No i.... mów dalej !
- Rozumiesz to , że on Jest DILEREM !? Rozumiesz?
- Cooo?! 
- Słuchaj dalej ... Idę przez park i on mnie ciągnie za rękę . Kawa ląduje na ścieżce a mnie opiera o drzewo i mi to wszystko mówi ... 
- Ja pierdole .. Dobrze , że my z nim skończyłyśmy przyjaźnić .. A teraz Niall ? Coś się stało?!
- Nie no nic .. Tylko ja za .. nim .. Tęsknię ..
- Nie wierze ... A Jednak .. Zakochałaś się ! 
- Powinnam dać mu szansę ?
- Jeszcze się pytasz? Boże , ale się ciesze .. Przecież wy tak bardzo do siebie pasujecie ..
Zakochałam się ? Tak zmieniam sobie osoby .. Najpierw Louis teraz On? Boże Rose .. Ty jesteś na prawdę dziwna.. Ale co do Lou - to nie będę z nim , bo ma już kogoś na moim miejscu ..A do Niall'a? - To nie wiem ... Kocham go , ale ... 
*********************************************************************************
Witojcie ;**

Szanowne moje KOCIAKI ;** MAMY 10 ROZDZIAŁ ! : D
Cieszycie się nie? XD Mi się wydaje spoko rozdział : > A wam ? :) W kolejnym rozdziale już wróci Romeo - czyli Niall . Jak myślicie ? Rose zmieni zdanie co do związku z Horan'em ? 
Kocham --> dziękuje za komentarze ^^ 
Aaaaa . bym zapomniała .. Next ! Będzie w Piątek wieczorem .. Zacznę pisać około 20-21 . No i chce od razu powiedzieć , że ... Kończą mi się ferie -,-" I mam na dobry początek dużoooo spr. w szkole .. i nie wiem kiedy nexty ?! Może ustalimy jakiś dzień ? :3 
Zastanówcie się nad tym a ja was posłucham :D moje KOCIAKI ♥
A i dodałam GADŻET OBSERWATORZY no i zapraszam :> do grona moich Kociaków :D
Mam już 1 :3 A chętnie przygarnę więcej :D

Pozdrawiam xx

CZYTASZ = KOMENTUJESZ ! ♥


4 komentarze:

  1. Jak zawsze mi się podoba !
    Dopiero w piątek?! :c Powinien być już w czwartek :*
    Rozdział *O* no wlaśnie ;)
    Niech ona będzie z Niall'em no to słodkie :3 Powodzenie w szkole! I weny życzę oraz czasu ;)) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Tak! Ona kocha nialla <3 ejj. Ja chce w. Czwartek nexta. Ale rozumiem, nauka. Tez mam ciezko teraz pisac. horanowaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award
    Więcej tutaj ---> http://alwaytogethe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny *o* Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń