piątek, 7 lutego 2014

Rozdział : 7

Wstałyśmy o 11 , ponieważ do prawie trzeciej rano oglądałyśmy Filmy . Zabrałam torbę , w której miałam ubrania i poszłam do łazienki się przebrać . Następnie wróciłam do pokoju , aby poczekać na przyjaciółkę , która po mnie udała się przebrać . Parę minut później zeszłyśmy do kuchni żeby zjeść śniadanie . 
- Zostaniesz u nas na obiedzie? 
- Nie no co ty ..
- Nie przesadzaj ! Po obiedzie wpakujemy do auta Ted'a i odwieziemy Cię do domu . 
- Eh.. no dobra . 
Z jednej strony ma racje, bo nie wyobrażam sobie iść z tym misiem przez Centrum . Po śniadaniu posprzątałyśmy w salonie resztki co zostały po wczorajszym i poszłyśmy na górę do Kate pokoju . 
Rzuciłam się na łóżko pisząc SMS-a do Niall'a , czy byśmy się dziś spotkali a dziewczyna włączyła Laptopa i weszła na Facebook'a . Po chwili dostałam odpowiedź - Okey Księżniczko ;*
- I co spotkacie się ?
- Yhm ..
- Rose ! Chodź coś Ci pokażę . 
Wstałam z łóżka i podeszłam do biurka , przy którym siedziała Kate. Na ekranie ujrzałam napis : Miley Cyrus w związku .
- Ona? Kto chciałby z nią być ?
Dziewczyna zjechała dalej i zobaczyłam resztę napisu : z Louis Tomlinson .
Czułam jakby ktoś mnie zranił .. Moje serce .. To ja chciałam z nim być ?! Wybrał ją ?! Co ona ma w sobie to czego ja nie mam ?! No co ?! Czemu ona?! Kurwa !? Czemu ? Poleciała mi jedna łza po policzku , którą szybko wytarłam , żeby Kate nie zauważyła . Nadal nie mogłam sobie uświadomić , że L-O-U-I-S jest z M-I-L-E-Y .?! Czy on jej nie widział ?! Jej zachowania ?! Przecież to jest PLASTIK ?! Chyba jedno co mają wspólne to , że ich rodzice mają dużo kasy .. Nie wyobrażam sobie jak zobaczę jutro go z nią .?! A jeszcze jak będą się całować . 
- Rose ... musiałam Ci to pokazać .
- Dobrze zrobiłaś .. 
Nie!? Źle zrobiła .. Mój największy wróg jest z chłopakiem , który miał być moim chłopakiem . Nie wierze w to .. Czy to jest sen?! Nie .. To moje zajebiste życie . Usiadłam na łóżku a ręce położyłam na głowie . Jedna łza lecia za drugą . Nie potrafiłam je zatrzymać . A niech sobie lecą ... 
- Ej ej ... Kochanie .. nie płacz . - powiedziała Kate siadając koło mnie . 
- Wyobraź sobie ... zakochałaś się w kimś a twój wróg jest z nim . - odpowiedziałam płacząc .
- Eh.... no ale zapomniałaś dodać , że ktoś jest w tobie zakochany . 
- No przepraszam .. tym kimś jest Niall?
- No raczej? Czy jest ktoś jeszcze?
- Nie ..
- Rose może to znaczy , że nie powinnaś z nim być ?
- Może .. A To z kim powinnam być ?
- No z Niall'em ! Głupku .
Znowu zaczęłam myśleć nad tym Czy powinnam z nim być ? .. Już wczoraj się z tym trudziłam , ale już myślałam , że ta myśl nie wróci .. A jednak .. 
- Został mi tylko Ted . - powiedziałam wycierając łzy i przytulając Wielgachnego Pluszaka . 
- Nie załamuj się tak . Masz jeszcze mnie ? Harry'ego i oczywiście Niall'a ...
- Kate jak mam ci powiedzieć , że NIE CHCE Z NIM BYĆ ?! On jest dla mnie jak brat.. A nie widzę go jako chłopaka .!? 
- Spokojnie .. Ale co mu brakuje ?! Jest ładny , wysportowany , utalentowany . Co ty masz za wymagania?!
- Żadne . 
Nadeszła cisza . Dziewczyna wpatrywała się w okno a ja miałam zamknięte oczy przytulając Misia . Gdy nagle do pokoju wparowała Mama przyjaciółki .
- Dziewczyny Obiad! 
Kate podeszła do mnie podając rękę , abym mogła wstać . Zeszłyśmy na dół do kuchni . Po pysznym obiedzie jaki zrobiła Pani Walker wróciłyśmy na górę do pokoju . Podeszłam do biurka i zaczęłam czytać ile osób dało komentarzy do Miley Wydarzenia . Czytałam każdy komentarz po kolei , aż dziewczyna podeszła do biurka i zamknęła laptopa . 
- Daj sobie spokój .. 
Miała racje . Życie nie kręci się wokół Mojego Wroga czy Lou ... Powinnam dać sobie Naprawdę z tym spokój i uświadomić , że nie będę z Tomlinson'em .. 


~~~~~~~~~~~~~

Byliśmy już w samochodzie Taty Kate koło , którego posadziliśmy Ted'a , a my usiadłyśmy na tylnych siedzeniach . Wpatrywałam się przez okno . Nic ciekawego nie widziałam oprócz ludzi albo budynków . Jednakże kiedy staliśmy na światłach zwróciłam uwagę na jedną z ciemniejszych ulic , w której zauważyłam Blondyna , który wyglądał na Niall'a oraz Mike .. Szturchnęłam łokciem przyjaciółkę , która wpatrywała się w druga stronę . 
- Ej czy to nie Mike i Niall? - powiedziała szepcząc .
- No właśnie .?- odpowiedziałam wpatrując się na chłopaków.
Horan wspominał , że go zna , ale nie chciał mi powiedzieć skąd ?! ... Może jakieś Interesy ? Widziałam jak Niall daje mu kopertę z pieniędzmi a on mu małą paczuszkę . Co w niej jest!? Nagle widziałam jak Blondyn wyciąga z kieszeni telefon i gdzieś dzwoni . Poczułam wibrację w kieszeni . Dzwonił do mnie . Spojrzałam na ekran , którym pisało Niall , a następnie nacisnęłam zieloną słuchawkę .
- Cześć Niall .
- Hej Księżniczko . Kiedy się widzimy ?
- Hmm. za jakieś 10-20 min?
- Okey , to przyjdź do mnie . OK?
- Jasne . 
Rozłączyłam się i wsadziłam z powrotem iPhone do kieszeni . Kolejne pytanie chodziło mi po głowie : Co on mu dawał ? .. Może zapytać się Niall'a kiedy się zobaczymy ? Ale z jednej strony .. Nie wiem czy to dobry pomysł ? .. Kilkanaście minut później znaleźliśmy się pod moim domem . Pożegnałam się z dziewczyną oraz zabrałam Ted'a i ruszyłam w stronę drzwi , w które włożyłam klucz i przekręciłam , aby otworzyć . 
Wtargałam misia na samą górę do mojego pokoju i położyłam go koło łóżka . Luknęłam na telefon .. Minęło już 20 min .. Dawno powinnam być u Blondyna . Zabrał kluczę z komody i wyszłam z domu kierując się na sam koniec Dzielnicy . W mgnieniu oka znalazłam się przed domem chłopaka . Wbiegłam po schodkach i zapukałam w drzwi , które otworzył niebieskooki .
- Hej Księżniczko . - powiedział Niall przytulając mnie na przywitanie .
- Cześć Niall . - odpowiedziałam . 
Weszłam do środka mieszkania ściągając buty i idąc dalej za Kumplem . Rozglądałam się po każdym pomieszczeniu jakie przeszliśmy . 
- Idź na górę i wejdź do pierwszego pokoju po prawej . OK ?
- OK. 
Poszłam w kierunku dużych kręconych drewnianych schodach i weszłam do wyznaczonego pokoju przez Niall'a . Pomieszczenie było w kolorze niebieskim a na jednej z ścian była Fototapeta jakiegoś Miasta Nocą . Usiadłam na dużym białym łóżku koło , którego stała czarna gitara . Zobaczyłam , że obok mnie leży kartka z tekstem .. Wzięłam ją do ręki i zobaczyłam napis : You & I .. Dla Księżniczki . Czy on napisał dla mnie piosenkę ? Bo chyba tylko tak mówi do mnie ? Nagle do pokoju wkroczył chłopak . 
- Widzę , że już znalazłaś tekst .
- No tak .. 
- Zaśpiewać Ci ją ? 
- No pewnie . 
Chłopak zabrał gitarę , która była oparta o łóżko i usiadł koło mnie a tekst położył na swoim kolanie . Po chwili zaczął śpiewać i grać :
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they hide to take some time

I know how it goes
I know how it goes to wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight like us?
Did they ever fight like us?

You and I
We don't wanna be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between

You and I
Not even the Gods above
Can seperate the two of us
No, nothing can come between
You and I
Oh you and I

Wpatrywałam się w chłopaka , który ma świetny głos oraz super gra na gitarze . Kiedy skończył uśmiechnął się i odłożył gitarę . 
- Podobało się ? 
- Niall to było .. Świetne ! 
Przytuliłam chłopaka jak najmocniej potrafiłam . On to dla mnie napisał , zaśpiewał , zagrał . Nikt nigdy dla mnie nie zrobił tych rzeczy co On . Sama bym nie potrafiła tak zagrać czy zaśpiewać . 
- Fajnie , że Ci się podobało . 
- Nigdy nikt dla mnie nie napisał tekstu . 
- Oj tam . Teraz ja chociaż napisałem . 
- No tak . 
- Widziałem na Facebook'u , że Miley jest z Loui...
Przerwałam chłopakowi i sama dokończyłam .
- Louisem . Wiem sama widziałam . 
- Widzę , że się bardzo cieszysz . 
- Tak i to cholernie .. Bardzo ! 
Chłopak cmoknął mnie w policzek .
- No nie smutaj .. Przepraszam .. Mogłem nie zaczynać .
- Eh. tam .. I tak to już nic nie zmieni . 
- Rose , ale ty też możesz być szczęśliwa ! 
- Tak tak wiem .. Bo z Tobą .
- No właśnie .. Ze mną . No ale ty nie chcesz ... 
- Niall bo to nie tak jak myślisz .
- To jak kurwa ! No jak!
Widziałam jak chłopak nie dość , że podniósł głos to jeszcze się wkurzył . Nie wiedziałam co mu odpowiedzieć . Jeśli mu powiem : Bo nie chce z tobą być . ? czy Nie kocham Cię . Jesteś tylko przyjacielem .To raczej nie będzie zachwycony , więc dlatego nic nie powiedziałam . Czekałam , aż on zacznie mówić. 
- Przepraszam .
- Nic się nie stało .. Po prostu ..Niall nie chce być z tobą na razie . Rozumiesz?
- Będę czekać .
- I tak ma być .
Przytuliłam chłopaka a on pocałował mnie w policzek . Uf.. Myślałam , że będzie gorzej . Zrozumiał .. Teraz zostało mi pytanie : Co on ma wspólnego z Mike'm ? . Nie chciałam czekać ani chwili dłużej i zapytałam go o to .
- Niall widziałam Cię dziś z Mike'm .
- Rozmawiałem z nim o Piątku .
- Tylko? A ta paczuszka czy ta kasa? To co ?
- Ohh.. Rose .. Nie ważne . Przepraszam Cię , ale nie mogę Ci powiedzieć .
- Tak jasne .. Yhmm. Cześć .
Wstałam z łóżka i zaczęłam szybko schodzić ze schodów kierując się do wyjścia . Kiedy zakładałam buty chłopak stał już koło mnie . 
- Rose ! Czekaj . 
Objął mnie i patrzał się na mnie swoimi Błękitnymi oczami , której tak bardzo kochałam . Wyglądały jak ocean . Mogłam by w nie patrzeć i patrzeć .
- Nie mogę Ci powiedzieć . Przepraszam Cię .. 
- No dobrze . 
Przytuliłam chłopaka i pocałowałam w policzek . 
- Mogę odprowadzić Cię do domu ?
- Jasne . 
Horan wziął bluzę , klucze i ruszyliśmy w drogę . Parę minut później byliśmy już prawnie na miejscu , gdyż ujrzałam jak staje Taxi obok Domu . Ujrzałam wychodzącą blondynkę z walizką w ręku . Była to moja mama . Podbiegłam do kobiety , którą mocno przytuliłam .
- Rose kochanie .. 
- Cześć Mamo . 
- A to kto? Chłopak?
Powiedziała wskazując na Blondyna stojącego koło mnie .
- Dzień Dobry jestem Niall Horan i chodzę z pani córką do klasy . Tylko się przyjaźnimy .
- No właśnie to jest Niall mój kolega z klasy . 
- Cześć Niall . Wejdziesz do środka . ?
- Dziękuje za zaproszenie , ale się śpieszę . 
Chłopak podszedł do mnie i przytulił mnie oraz pocałował w policzek i poszedł dalej . 
- Kolega z klasy .. Yhmm..
- Mamo ! 
- No co ? 
- Nic .
Zamknęłam drzwi od domu i poszłam do kuchni zrobić coś pić a następnie zaczęłam rozmawiać z rodzicielką o Horan'ie . Następna co mówi , że pasujemy do siebie ... 
********************************************************************************
Hejoo ;**

No i 7 rozdział :3 Lichy trochę XD ale kolejny będzie ciekawszy , bo będzie mieć mała kłótnia pomiędzy Louis'em i Rose oraz trochę namiesza Miley :> ALE TO W NEXT ♥ Który nie wiem kiedy się pojawi . Albo jutro lub w Niedziele . <3 Kocham was i to bardzoooooo ! Dziękuje za komentarze. :3 
A i mam pytanko : Dodać gadżet " Obserwatorzy " ? 
Pozdrawiam xxx + KC :3


6 komentarzy:

  1. Pierwsza. Zajebisty. <33 horanowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział dedykuje ci <33 Masz już to zapewnione :3 Kochanie ♥

      Usuń
  2. Dziaaa<3. Prosze. Mojego. NEXTA. ! Czekaam. Horanowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro dostaniesz swojego Nexta .. dziś nie mam kiedy go napisać sorry ;*

      Usuń